0

KATEGORIE

Menu

Spánek

Dlouhodobý stres, nedostatek spánku, emoční vypětí nebo také nadměrná duševní zátěž mohou vést k duševní nepohodě, poruchám paměti a spánku.

Pro úpravu spánkového režimu je vhodné chodit každý den spát ve stejnou dobu a vstávat každý den ve stejnou dobu.

Vhodná jsou též režimová opatření mezi která patří pobyt na čerstvém vzduchu, dostatek spánku a odpočinku, sport a vyvážený jídelníček.

Při poruchách spánku pomohou také doplňky stravy s obsahem meduňky lékařské, kozlíku lékařského nebo chmelu otáčivého a dalších bylin.

Pozor na doplňky stravy s obsahem třezalky, která interaguje s řadou léčiv (theofylin, warfarin, cyklosporin, hormonální antikoncepce a další). Při kombinaci s estrogeny způsobuje krvácení. Obsahuje fotosenzitivní látky, proto se při užívání třezalky nevystavujte slunečnímu záření (nebezpečí vyrážky). Pokud nějaká léčiva užíváte, konzultujte doplňky stravy s obsahem třezalky s lékárníkem. Třezalka se využívá jako sedativum (zklidňuje) a mírné antidepresivum.  







VICHY LA ROCHE POSAY BIODERMA EUCERIN BEPANTHEN WOBENZYM CEMIO GS CURAPROX REVALID